hihihihi<3

hahhahahaha kolla vad rubriken är i know
hahaha jag är hemma och tråkar men som sakt så blir
det roligare imon i skolan för att då kan vi skratta hahahaha
nej jag derv bara........ jag babblar för mkt som ni ser men
vad kan man göra åt det ingenting hahahahahhaha
jag har vart inne på taaz hela fucking tiden men ja vad ska man göra
också så har jag vart inne och kollat på några bloggar
på tex lucys blogg och oiiecookiie och claudias och fokis och m.m
hhaahahah eller hur fan man stavar♥ hihihi
är skit hungrig ska snart äta kyckling men humos och wok och m.m hihihi
det bli spännande hahahahah....
juste glömmde att berätta att när jag och soso kom hem från friluftsdagen
så gick vi genom smedgärdsskolan som dom nu har förstört
så såg vi en stor sen och kan ni gissa vad stenan va eller hur man säger
jag ska nu berätta det var så här nät jag och soso gick i typ 1:an 2:an och 3:an så
tog vi smör från matsalen du vet sån dära småpackade smör sen vi typ tog 10 st var
och sen si gick vi och satte oss på stenen och började äta asså kan ni tänka er
hahahhahahaha
sen en dag så tog vi och åt sen så kom en rastvakt fram till oss och ba hej sen vi
ba eehh heej:// sen hon ba log mot oss och ba vad äter ni sen vi bah hehehe gissa hon ba
godis vi bah neej sen hon ba typ massa saker sa hon som jag inte kommer ihåg
sen vi ba den är gul som solen och böörjar på s sen hon ba smör vi bah hheheheheh neeeeej
sen en annan rast vakt kom och började prata med den andra rast vakten
och så fort dom vände sig om för att börja prata så hoppade jag ner från den stora stenen
och började att plocka upp smör paketen som vi hade slängt ner på marken
hahahahahahha gammla goda tider fan det var skit roligt.....♥♥
 men ska dra nu ciiiiaooo//maryam

                         
                                                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0