to be hit!!

 omg omg asså en tjej blev påkörd idag i väsby
asså skit skit läskigt asså jag tycker skit skit synd om tjejens
föreldrar asså tänkt dig omg skit läskigt asså claudia smsa mig och brerättade
typ sens typ kl 13 nått sånt men kom på det nu när jag läste min älskades blogg asså
när jag läste claudias blogg
men ja det blev ingen grill idag vet ej vf men vi åt kyckling med
potatis och mer men ja vad ska man säga som vanligt har skit skit
skit tråkigt som vanligt men jag chattar med claudia och lizan<3
heheheheeh okej men siyaa...
juste ´claudia skickar över prins of persia till mig men det går skit skit segt

ciaooooo////the best<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

omg vistt är det läskigt asso mimmi ozra brätta det typ vid 12 när mamma kom hem fett läskigt men undra vem tejen va

2010-06-21 @ 23:06:19
Postat av: maryam

aa jag vet men jag hoppas att hon lever<3

2010-06-21 @ 23:46:16
URL: http://mythouughts.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0