seconds that i spend in my life

sahsah bloggen de jag momo här
jag hoppas att ni har det
bra asså fuck vädret asså
asså jag brykar tänka så här
asså varje sekund varje minut
varje timme varje dag varje månad
vi kan alldrig få tillbaka de
roliga dagarna vi har haft
de sorliga dagarna
vi har haft de dåligaste
dagarna vi har haft
för varje sekund det tickar så kan vi inte
göa om det vi gjorde som tex
jag skriver nu jag gör si och så
jag kommer inte få tillbaka det
om några år
för att det var då jag gjorde det
som tex nu så ångrar jag att
jag inte har spenderat mer tid med er
tjejer och jag önskar att jag kan
spola tillbaka tiden
då vi har
haft det skit skit roligt
hahahahah jag
hade bara lust att skriva nått
men ja....
asså jag har ju en mini data som har
webb.
men jag vet fan inte
hur man fucking tar
bilder med den asså
det går inte så jag lägger in gamla
bilder hela tiden 'och jag kan inte föra
över bilder
från mobilen till
datan?asså det är knas bara
men jag måste fråga min brors
fru elle min bror senare
men ja..asså om jag skriver mkt så
är det bara för att jag har tråkigt<3


hahahahah ahora voy a empezar a escribir un poco de español.No sé qué tipo debo escribir únicos caminos por lo que sólo podría manejar un pocopero espero que pasar un buen rato, así que sólo se aburría <hahahahah
        
       


persiska
اکنون من شروع به نوشتن کمی اسپانیایی.من نمی دانم چه نوع من باید مسیرهای فقط تا نوشتن فقط می خواهم به درایو بیتاما من امیدوارم که شما خوب پس من فقط حوصله بود

hahahahahah de på driv asså<3


italienska
hey hey ora parlo italiano? Se usate solo penso che sia divertente che cosa fate quando siete annoiati? ma spero che vi divertiate con esso merda quia tempo, so che non sono solo leggere, ma è solo divertimento.


thailänska
hey คุณอาจคิดว่าผมเชื่อยาก แต่ฉันก็สนุก ..haha เป็นคุณสามารถเห็นผมเขียนในไทยหรือไม่? ถ้าคุณกำลังเมื่อฉันไปที่นั่นมันตลกก็เลยนางสาวไทยได้น่าปวดหัว แต่ฉันหวังว่าฉันกลับไปบางครั้ง


hahaahah så nu är vi tillbaka
till svergie jag hoppas att resan till
spanien,iran.italien.och
thailand har vartit roligt
så jag hoppas att vi upplever
samma reser och
även andra reser igen
så puss puss
//momo♥

                                                                        

                                                                    


                                                              


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0