i got to sleep<3

heej jag ville bara säga
att jag ska lägga mig snart men jag
vill blogga lite först asså min dag har vart
ur tråkigt men vad ska man göra när det är sommar
och man inte kan göra nått då blir det tråkigt:S
min kusse fatti hon har åkt till västerår
så jag kommer att ha det kanska tråkigt
om min älsk soso inte kan göra nått<3
idag så chattade jag med min
andra älsk coco<3vi ska kanske gå ut
över imorn om soso vill vi har inte
frågat än men jag hoppas att
det blir nått för att jag har
ur tråkigt hemma hela tiden men
imorn så ska jag följa med min mami
och papi till tensta och lite här och där;)
så det kommer att vara en rolig dag imorn (hoppas jag)
men jag hoppas att jag kommer att träffa min
sötis soso
för jag saknar henne jag har inte träffat henne en dag så
saknar jag henne ändå<3
hahahah jag kanske ger er huvudvärk för
att jag bablar på hela tiden och allt jag skriver är
strunt men vad ska man göra när man är trött men man inte
kan sova??? ge mig några tips på vad jag kan göra om jag inte kan sova!!!<3
typ sens kl 16.00 eller tidigare eller senare så har jag
och min  söta bror ARAM kollat typ på hundra delar från how i met your mother
asså gud vad jag älskar den serien den är as rolig och bra<3
hallå vet ni att barny är gay?men iaf den är ändå bra
hur som helst jag kan kolla på den om och om igen(ofc)
vem fan tror ni att mamman är asså han kommer
alldrig fram till det asså jag svär vi här hemma som
sitter och kollar kommer att ruttna snart asså;D
asså vow jag bablar värkligen på asså
jag har inget att säga men endå så är det roligt att ba babla och babla
men ofc de är så när man har haft en tråkig dag;) jupp<3
har inga nya bilder men ska hitta nåra gammla iaf<3

inte så gammal häller men det blir den!!<3



världens dyraste sushi(äts med gul och diamanter!)


världens dyraste sushi är dekoreread med
ett tunt lager 24 karat guld och en liten
diamant på varje bit.(omg)

Denna sushi är populär bland vissa rika människor i Östasien, särskilt vid högtidliga tillfällen som t.ex bröllops-ceremonier. 5 bitar kostar ca 22.000:-

Guldet och diamanterna är inte bara för syns skull, meningen är att man faktiskt ska äta sushi-bitarna tillsammans med det dyrbara pålägget!

                                  här kommer en bild!
               

       
                                                       
                   ciaoooo//the best ofc♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0