hola hoy por lo que debe ser un poco españo!!

hahahahahaha aså rubriken var bara driv
men ja idag så har det vart skit roligt och det har vart bra
idag så gick jag med min mamma
och min kusin fatti och hennes små syskon och hennes
mamma vi drog in till stan asså det var skit
roligt men ja det var jobbigt för att det var skit varmt
men sen så åt vi på donken..ofc<3
jag köpte en tunika och bjukisar asså de ee skit fina
bild blir senare dom e blåa
och tunikan är grå och rutig och just jag köpte
isadora rough den va skit skit
fin den e typ bronzfärgad men ja......
jag saknar skit skit mycket sandra min habbibi men
jag tänkte ringa henne men det blev inget
hahahahaha jag orkar inte göra
nått nu vill bara slappa....asså jag
är så trött men jag vill inte sova
för att min bror och hans fru hoda är här:D
men som sakt jag vet typ inte vad jag ska skriva om
men det blir lite hit och dit hahahahah förut
jag sa sne och snu till hit och dit hahahaah¨
men vi får se om det blir fler
inlägg senare


☆┌─┐ ─┐☆
 │▒│ /▒/
 │▒│/▒/
 │▒ /▒/─┬─┐
 │▒│▒|▒│▒│
┌┴─┴─┐-┘─┘
│▒┌──┘▒▒▒│
 ┐▒▒▒▒▒▒┌┘
  └┐▒▒▒▒
    dagens låt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0