back again<3

i´m back again
yes I am back to town just for you
hahahahn okej nej nu ska jag vara
allvarlig
men ja vi har vart i laxå
lidköping men inte göteborg ist
så hade vi det skit  skit roligt
i lidköping vi gick till sjön och gjorde massa
<3 förlåt orkar inte lägga in bilder
hahahah när vi skulle komma till baka
så vi hade ju två bilar i den ena bilden var det fult
i den andra bilen var det bara tre pers
asså det var jag min bror och hans fru
vi gick till maggan och åt:)
hahahah bara vi tre
men imorn så ska jag vara med mina friends
min älskade soso och min kära coco och min
söttis oo<3 hahahah det kommer att
bli roligt dom ska typ komma till mig vid 12 lr 13
vet ej dom kommer när dom vill<3
ni välkommna mina gullungar<3
men ja om typ två dar så drar jag¨
till iran<3:)
asså dom hära dagarna kommer att
bara vara stress.........



juste yessss spaniiieeennn vann<3 jag är skit glad
fan det är så det ska vara juste
jag ska få prata spanska på tv om vad det har hänt
min spnska är perfeckt asså kan ni tänka er momo
ska få prata spanish on the tv
men det bästa är att spaniiiennn vann<3

men pöös pöös //the best(spanish)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0